مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-03ورزشي

حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی


مجتبی جباری ستاره سابق میانه میدان استقلال علیه سرمربیگری مجدد فرهاد مجیدی موضع تندی گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شماره هشت شاکی آبی ها که صبح امروز گزینه مربیگری استقلال بود، تصور می کند فرهاد مجیدی مانع حضور او در کادر فنی استقلال شده است.

مجتبی جباری علیه فرهاد و برخی دیگر از همبازیان سابق خود طغیان کرد.

از مجتبی جباری که سال هاست سکوت اختیار کرده و کمتر تن به مصاحبه می دهد، چنین گفتگویی بعید بود! حرف های جباری را حتما بخوانید.

مجتبی جباری در مورد اینکه گزینه ساکت الهامی برای حضور در کادر فنی استقلال است به رسانه طرفداری گفت: دیشب با ساکت الهامی صحبت کردم و من قبول کردم در کادر فنی استقلال با ایشان کار کنم.

قبل از این هم که من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادر فنی آقای شفر بود ولی دوستان نگذاشتند و با تلاش هایی که کردند اجازه ندادند این اتفاق رخ بدهد.

او ادامه داد: من در این مدت که فوتبالم را کنار گذاشتم سعی کردم از نظر فنی دانش خودم را بالا ببرم و الان که دارم صحبت می کنم این اعتماد به نفس را دارم که بگویم می توانم با حضور در کادر فنی استقلال از نظر فنی به این تیم کمک کنم.

هافبک سابق استقلال در مورد اینکه از همان ابتدا هم گفته می شد شانس ساکت الهامی برای سرمربیگری دراین تیم کم است گفت: قرار بود اتفاقی بیفتد که بتوانیم به استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی

حمله شدید مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی