مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-03سياسي

جزییات پویش «درخت یاری»/ کاشت 100 میلیون درخت برای کمک به معیشت محرومان


دبیر پویش «درخت یاری»با اشاره به جزییات برگزاری این پویش گفت: کاشت 100 میلیون درخت جهت کمک به معیشت محرومان از اهداف این پویش است.

- وحید جلال پور، دبیر پویش درخت یاری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره برگزاری این پویش اظهار داشت: پویش درختکاری طی 20 روز گذشته با همکاری تشکل ها و سازمان های مردم نهاد فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 200 گروه مردمی به این پویش پیوسته اند.

وی افزود: همچنین تاکنون 207 هزار درخت و به نوعی 700 هکتار درخت باغی از طریق این پویش کاشته شده و 2300 نفر از محرومان کشور از طریق این پویش بهره مند شده اند و انشالله گره از مشکلات آنها باز خواهد شد.

دبیر پویش درختکاری با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان هفته آینده بیش از یک میلیون درخت از طریق این پویش کاشته شود، گفت: تاکنون استقبال زیادی از برگزاری این پویش انجام گرفته به طوری که یک خیر به تنهایی هزینه کاشت 50 درخت را بر عهده گرفته است.

جلال پور خاطرنشان کرد: هزینه و سرانه کاشت هر درخت به طور متوسط 30 هزار تومان است و این هزینه برای نخل های بزرگ 200 هزار تومان و برای درختی مانند به لیمو 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است و خیرین این مبالغ را برای کمک به محرومان در قالب کاشت درخت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پویش «درخت یاری»/ کاشت 100 میلیون درخت برای کمک به معیشت محرومان

جزییات پویش «درخت یاری»/ کاشت 100 میلیون درخت برای کمک به معیشت محرومان