مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-03اقتصادي

ذخیره سازی 750 تُن میوه برای تنظیم بازار شب عید استان سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: 750 تُن پرتقال و سیب، ویژه تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره شده است.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: 750 تُن پرتقال و سیب، ویژه تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره شده است.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان چهارشنبه 13 اسفند 1399 در بازدید از سردخانه محل نگهداری میوه تنظیم بازار ویژه شب عید، اظهار کرد: میوه تنظیم بازار ویژه شب عید، از 27 اسفند سال جاری توزیع و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: 750 تُن میوه شب عید در استان ذخیره شده است که از این میزان، 500 تُن پرتقال و 250 تن سیب ذخیره شده و با قیمت مصوب تنظیم بازار بین هم استانی ها توزیع می شود.

شریفی نژاد تصریح کرد: میوه های شب عید از جمله سیب و پرتقال با اقدامات سازمان صمت و اتحادیه تعاونی روستایی خریداری و در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تاکید بر این مطلب که کمبودی در زمینه تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد و به مقدار کافی ذخیره سازی شده است، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تقاضا برای میوه در ایام نوروز سال آینده، آمادگی برای خریداری و توزیع میوه اعم از پرتقال و سیب با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان وجود دارد و جای هیچگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 750 تُن میوه برای تنظیم بازار شب عید استان سمنان

ذخیره سازی 750 تُن میوه برای تنظیم بازار شب عید استان سمنان