مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-03سياسي

تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم در چارچوب قانون


رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اتحاد مردم سرمایه عظیمی برای کشور است که باید حفظ شود، گفت: دستگاه قضایی همانند گذشته در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش خواهد کرد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اتحاد مردم سرمایه عظیمی برای کشور است که باید حفظ شود، گفت: دستگاه قضایی همانند گذشته در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی امروز در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، گفت: باید در زمینه پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در مراحل مختلف برگزاری انتخابات 1400 با استفاده از تجربیات دوره های پیشین برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات آتی و اهمیت شور و نشاط و حضور حداکثری مردم اظهار کرد: نیاز است نقاط ضعف و قوت نظارت و برگزاری انتخابات دوره های قبل تحلیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد تا با برگزاری صحیح انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

رییس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه عده ای با توسل به معضلات و مشکلات اقتصادی و وضع معیشت جامعه برای کاهش حضور مردم برنامه ریزی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم در چارچوب قانون

تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم در چارچوب قانون