مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-03سياسي

آموزش نحوه تعامل با معلولین در دوره های ضمن خدمت


مشاور استاندار کردستان در امور معلولین گفت: نحوه تعامل با معلولین در دوره های ضمن خدمت به همه کارمندان و کارکنان آموزش داده خواهد شد.

- ایسنا/کردستان مشاور استاندار کردستان در امور معلولین گفت: نحوه تعامل با معلولین در دوره های ضمن خدمت به همه کارمندان و کارکنان آموزش داده خواهد شد.

نصرالله ابراهیمی امروز (13 اسفند) در شورای اداری استان کردستان و جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: جامعه معلولین جامعەای است کە به طور متوسط 10 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند و سال هاست سازمان هایی همانند بهزیستی حقوق معلولین در جامعه را مطالبه می کنند و پیگیری می کنند که استقلال معلولین در جامعه را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح های ارائه شده نهادینه کردن توجه به معلولین در جامعه است؛ عنوان کرد: یکی از آن طرح ها متقاعد کردن استاندار به منظور انتصاب فردی به عنوان مشاور خود در امور معلولین بود تا این فرد مسائل مربوط به معلولین را برای استاندار رصد و آن ها را دسته بندی و مشکلات را بازگو کند.

ابراهیمی ادامه داد: این طرح در نتیجه و با پیگیری های صورت گرفته اجرایی شد و در آستانه دهه فجر سال جاری همە فرماندارن استان دارای مشاور و یا رابط خود در خصوص معلولین شدند و کمک کردند که ما شعار معلولین را به بقیه لایەهای جامعە ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نحوه تعامل با معلولین در دوره های ضمن خدمت

آموزش نحوه تعامل با معلولین در دوره های ضمن خدمت