مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-03سياسي

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور و تحقق عدالت در جهان است.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور و تحقق عدالت در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، در نشست هماهنگی بزرگداشت عید نیمه شعبان و یوم الله دوازدهم فروردین با اشاره به حماسه باشکوه مردم ولایی و انقلابی گیلان در یوم الله 22 بهمن سال جاری، گفت: اگر چه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل مرسوم هر ساله برگزار نشد اما برگزاری باشکوه کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری در سراسر استان گیلان، برگ زرین دیگری به صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان گیلان افزود.

وی بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان را مرهون همدلی و همراهی همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مدیران، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است