مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-03سياسي

ساخت برنامه های صداوسیما براساس نیاز عام و خاص باشد


مخاطب شناسی علمی و مستمر، ساخت برنامه ها بر اساس نیاز عام و خاص و همچنین نشان دادن ابعاد گسترده تهاجم فرهنگی به صورت هنرمندانه از وظایف صداوسیما است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مخاطب شناسی علمی و مستمر، ساخت برنامه ها بر اساس نیاز عام و خاص و همچنین نشان دادن ابعاد گسترده تهاجم فرهنگی به صورت هنرمندانه از وظایف صداوسیما است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم تجلیل از کارشناسان و هنرمندان صداوسیمای مرکز لرستان که امروز 13 اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند تقویت فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی است که این امر باید با خرد جمعی و تجمیع افکار مطرح شده از طرف کارشناسان تقویت شود، اظهار کرد: جامعه علاوه بر تقویت فرهنگی نیازمند رصد رفتار اجتماعی است و اگر نسل جوان ما بداند چه گذشته و پیشینه ای داشته که با این دارایی ها می تواند چگونه به قله های رفیع نائل شود، در هویت بخشی بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: چنانچه فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی تقویت و گسترش پیدا کرد، به دنبال آن توسعه و پیشرفت اقتصادی ایجاد می شود و به طور یقین رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی وابسته به تلاش مدیران مدبری است که با طرح و برنامه صحیح و همچنین اعمال مدیریت فرهنگی رشد، بالندگی و پویایی جامعه را رقم بزنند و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت برنامه های صداوسیما براساس نیاز عام و خاص باشد

ساخت برنامه های صداوسیما براساس نیاز عام و خاص باشد