مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-03ورزشي

یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند.

- بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ علاقه ای به جذب ارلینگ هالند ندارد و در واقع به رابرت لواندوفسکی اعتماد کامل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند.

گفته می شود که چلسی و رئال مادرید از جمله مهم ترین مشتریان هالند محسوب می شوند اما بعید به نظر می رسد که دورتموند در این تابستان به این راحتی ها اجازه جدایی او را صادر کند.

با این وجود برخی شایعات حاکی از آن است که این امکان وجود دارد باشگاه آلمانی با دریافت 100 میلیون یورو راضی به فروش ارلینگ هالند شود؛ مبلغی که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی می تواند امر دشواری برای باشگاه ها محسوب شود.

از طرفی گفته می شد که بایرن مونیخ یکی از مشتریان پر و پاقرص ستاره نروژی محسوب می شود اما حالا بیلد این مسئله را تکذیب کرده است.

این منبع آلمانی مدعی شده که باواریایی ها به رابرت لواندوفسکی که با این باشگاه تا 2023 قرارداد دارد اعتماد کامل دارند و از طرف دیگر برنامه که از سوی بایرن برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید

یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید