مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-03سياسي

استکبارستیزی لازمه حرکت در مسیر ظهور و تحقق عدالت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر تبیین مفهوم انتظار، گفت: استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور و عدالت در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنگارش و ابلاغ شده، ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انتظار در دین مبین اسلام جایگاه رفیع و ویژه ای دارد و از آن به برترین اعمال تعبیر شده است، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بستر انتظار را برای مردم خداجوی ایران اسلامی و مسلمانان جهان فراهم کرد تا با امید و نشاط معنوی برای دستیابی به آینده ای روشن تلاش کنند.

وی استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور و تحقق عدالت در جهان است.

حجت الاسلام اشجری، رأی آری بیش از 98 درصدی مردم انقلابی ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه پرسی سال 58 را شکر نعمت انقلاب اسلامی و قدردانی از رنج امام خمینی (ره) دانست و گفت: یوم الله 12 فروردین مصداق بارز آیه وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ بود که در این روز خاطره انگیز ملت ایران یکدل و یکرنگ با شور و شعف وصف ناشدنی به ندای ولی امر خویش لبیک گفت و یوم الله دیگری آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی لازمه حرکت در مسیر ظهور و تحقق عدالت است

استکبارستیزی لازمه حرکت در مسیر ظهور و تحقق عدالت است