مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-03پزشكي

زیرساخت های لازم برای تشخیص کرونا و جهش های آن فراهم است


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت های لازم برای تشخیص بیماری کرونا و جهش های آن در کشور فراهم شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت های لازم برای تشخیص بیماری کرونا و جهش های آن در کشور فراهم شده است.

قاسم جان بابایی در آیین کلنگ زنی بیمارستان 300 تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند، اظهار کرد: نبود یک مرکز درمانی و بهداشتی مناسب در شهر جدید سهند، مردم ساکن در آن را رنج می داد که خوشبختانه با آغاز بکار احداث این بیمارستان، در آینده ای نه چندان دور شاهد خدمات سانی مناسب به مراجعان خواهیم بود.

وی با قدردانی از خیر احداث کننده این بیمارستان نیز بیان کرد: وزارت بهداشت نیز آمادگی خود را برای تجهیز و جذب پزشک در این بیمارستان اعلام می کند.

وی، افزایش تعداد تخت های بیمارستانی را یکی از مهم ترین سیاست های وزارت بهداشت برشمرد و عنوان کرد: افزایش احداث پروژه های بیمارستانی، امنیت روانی قابل قبولی برای مردم ایجاد می کند.

جان بابایی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان های پیر و سالمند کشور محسوب می شود، تاکید کرد: تعداد مبتلایان به بیماری هایی همچون فشار خون و دیابت در این استان، بیشتر است و بر همین اساس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای تشخیص کرونا و جهش های آن فراهم است

زیرساخت های لازم برای تشخیص کرونا و جهش های آن فراهم است