مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:052021-03-03سياسي

انتقاد یک نماینده از نحوه بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس


نماینده مردم شازند در مجلس طی تذکری شفاهی از نحوه بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) >محمدباقر قالیباف رییس مجلس، اظهار داشت: بدانید هیچکدام از نماینده ها که تذکر داده و نکته ای می گویند، با حضرتعالی مخالفتی ندارند، اگر مطلبی بیان می شود در راستای شکل و نحوه مدیریت جلسه است.

وی افزود: روز گذشته شاهد تنش و دلخوری کوچکی در مجلس بودیم، حال که شما فردی فهمیده هستید، باید علت این قضایا را پیگیری کنید، چرا که این موضوع قطعاً معلوم بوده و هیچ یک از همکاران قصد اهانت به حضرتعالی را نداشته، چون همه ما به شما علاقمند هستیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نباید از انتقادها ناراحت شویم کما اینکه شما هم از موضوع روز گذشته ناراحت نشدید و البته نمایندگان دیگر در این خصوص نظرشان را بیان کردند که البته قابل احترام است.

از چند روز گذشته شاهد بودم که از گوشه کنار مجلس، نمایندگان از رفتار برخی از اعضای هیات رییسه ناراحت بودند، چرا که پیشنهادات را براساس سلیقه مطرح می کردند و این موضوع را به عینه امروز 4 بار و حتی بیشتر مشاهده کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از نحوه بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس

انتقاد یک نماینده از نحوه بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس