مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-03دانش

شرایط فعلی خراسان جنوبی برای ادغام دانشگاه ها مناسب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری درمیان از ابلاغ دستور وزارت علوم مبنی بر ادغام دانشگاه های این استان انتقاد کرد و گفت: - استاندار خراسان جنوبی گفت: فارغ از مباحث کارشناسی و جدای از اینکه این اقدام می تواند برای استان مفید باشد یا نه، شرایط فعلی را فرصت مناسبی برای ادغام دانشگاه ها نمی دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری درمیان از ابلاغ دستور وزارت علوم مبنی بر ادغام دانشگاه های این استان انتقاد کرد و گفت: فارغ از مباحث کارشناسی و جدای از اینکه این اقدام می تواند برای استان مفید باشد یا نه، شرایط فعلی را فرصت مناسبی برای ادغام دانشگاه ها نمی دانم.

ملانوری بیان کرد: ما مخالفت خود با این اقدام را به طور رسمی اعلام می کنیم، دانشگاه و معاونت سیاسی استانداری را هم مکلف کرده ایم که این موضوع را پیگیری کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید دوباره بر مخالفت خود با این تصمیم، اظهار کرد: ما اجازه نمی دهیم، الان، این اقدام صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از جامعه دانشگاهی هم خواسته ایم درباره این مسئله به جمع بندی برسند و بعد، آنچه به نفع توسعه استان است، انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعلی خراسان جنوبی برای ادغام دانشگاه ها مناسب نیست

شرایط فعلی خراسان جنوبی برای ادغام دانشگاه ها مناسب نیست