مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-03دانش

کرونا عرصه ی جدیدی از حیات دین داری را بروز داد


در دوران کرونایی مناسک اجتماعی جدیدی به وجود آمد و با وجود چالش های دینی که به وجود آمد، کرونا عرصه ی جدیدی از حیات دین داری را بروز داد.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دوران کرونایی مناسک اجتماعی جدیدی به وجود آمد و با وجود چالش های دینی که به وجود آمد، کرونا عرصه ی جدیدی از حیات دین داری را بروز داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروسی که عالم و آدم را تا به امروز به خود مبتلا کرده، آن قدر ناچیز است که بیشتر از چند گرم نیست امّا جمعیتی که به آن مبتلا شدند پس از یک سال از مرز صد میلیون نفر عبور کرده اند که از این میان دو تا سه درصد این آمار جان خودشان را از دست داده اند.

وی ادامه داد: صرف نظر از نظام غیرعادلانه قدرت جهانی و فقدان عدالت در توزیع امکانات و تجهیزات پزشکی با توجه به تحریم های ظالمانه، ابتلاء و تلفات مادی و غیرمادی این ویروس عجیب و غریب، امکانات و سازوکارهای اجتماعی دانه درشت ها را بیشتر نشانه گرفته است و اگر چه تلفات انسانی آن برای همه ی آحاد بشر تأثر برانگیز است امّا از حیث مقام و مرتبت با فقیر و فقرا کمتر دست به گریبان شده است.

به عبارتی هر کس بامش بیشتر و داعیه و سفره هایش رنگین تر و عریض و طویل تر، در اعلان جنگ کرونا زورآزمایی سخت تری باید بکند کما اینکه مرتبت و نسبت تلفات و خسارات این ویروس، اروپا و امریکا را با فاصله از آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا عرصه ی جدیدی از حیات دین داری را بروز داد

کرونا عرصه ی جدیدی از حیات دین داری را بروز داد