مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-03دانش

الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند هنوز تا اجرا فاصله دارد


الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به این دانشگاه هنوز اجرایی نمی شود و در دست بررسی است و ما در مورد زمان اجرای این طرح حرف داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند گفت: الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به این دانشگاه هنوز اجرایی نمی شود و در دست بررسی است و ما در مورد زمان اجرای این طرح حرف داریم.

احمد خامسان، امروز چهارشنبه 13 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اجرای طرح آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی که واکنش هایی را در پی داشت، اظهار کرد: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی براساس مصوبه ‏شورای عالی انقلاب فرهنگی، الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند با عنوان دانشگاه بیرجند - پردیس ‏صنعتی بیرجند را تصویب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه معتقدیم اجرای این طرح در استان از نظر زمانی و مکانی مناسب نبوده است، افزود: منتظر هستیم که تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مورد ارسال شود، اما بعید می دانیم الحاق به این سرعت انجام شود.

رییس دانشگاه معین خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی این طرح تقویت و ارتقای کیفی موسسات آموزش عالی است و وقتی کاهش تمایل به آموزش عالی را در کشور شاهد هستیم و دانشگاه ها و رشته ها در شرف تعطیلی هستند، باید این ساماندهی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند هنوز تا اجرا فاصله دارد

الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند هنوز تا اجرا فاصله دارد