مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-03دانش

دانشجویان جهادگر به پویش ملی «درخت یاری» پیوستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد نیک روش رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در جریان کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، گفت: - رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی با ظرفیتی از دانشجویان جهادگر که در کشور حضور دارند، به پویش ملی درخت یاری می پیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد جواد نیک روش رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در جریان کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، گفت: بسیج دانشجویی با ساماندهی دانشجویان جهادگر در گروه های داوطلب به پویش ملی درخت یاری می پیوندد.

وی افزود: امیدواریم که در پویش ملی درخت یاری، 50000 هزار اصله نهال به ویژه نهال های مثمر غرس شود.

نیک روش با بیان اینکه در راستای مشارکت دانشجویان جهادگر در پویش ملی درخت یار تفاهم نامه ای با مجموعه بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان منعقد شده است، اضافه کرد: امیدواریم برکات اجرای این پویش با غرس درخت های مثمر نصیب همه ملت ایران و به ویژه اقشار محروم جامعه شود و به معیشت آن ها کمک کند.

وی با اشاره به اینکه غرس نهال بهترین صدقه جاریه برای کسانی است که انجام دیگر اعمال برای آن ها مقدور نیست، تصریح کرد: کاشت نهال های مثمر می تواند به معیشت عده ای نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان جهادگر به پویش ملی «درخت یاری» پیوستند

دانشجویان جهادگر به پویش ملی «درخت یاری» پیوستند