مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-03اقتصادي

عبور واردات و صادرات کشور از مرز 60 میلیارد دلاری/ تولید سالانه 31 میلیون تن فولاد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مجموع صادرات و واردات کشور از مرز 60 میلیارد دلار فراتر رفته، گفت: در خصوص صادرات شاهد رونق اقتصادی در بخش صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا شهیدی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، اظهار کرد: جدای از تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، اقتصاد دنیا طی ماه های اخیر تحت تاثیر شیوع ویروس در حال شکل گیری است و از شلختگی گذشته فاصله گرفته ایم، با این وجود مدیریت با پول خیلی افتخارآفرین نیست.

وی با بیان اینکه مجموع صادرات و واردات کشور از مرز 60 میلیارد دلار فراتر رفته، افزود: در خصوص صادرات شاهد رونق اقتصادی در بخش صنعت، معدن و تجارت هستیم و علی رغم محدودیت ها صادرات خوبی داریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به پیشرفت های حوزه معاونت های معدنی وزارت صمت اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود شیوع کرونا و افت تولیدات، اما تولید فولاد ایران افزایش پیدا کرده و در ردیف 10 کشور برتر دنیا در این زمینه قرار داریم.

شهیدی اظهار کرد: در حال حاضر 31 میلیون تن فولاد سالانه تولید می شود، ضمن اینکه در افق 1404 سیاست گذاری شده که این میزان تولید به 55 میلیون تن افزایش یابد و تحقق این مهم نیازمند 160 میلیون تن استخراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور واردات و صادرات کشور از مرز 60 میلیارد دلاری/ تولید سالانه 31 میلیون تن فولاد

عبور واردات و صادرات کشور از مرز 60 میلیارد دلاری/ تولید سالانه 31 میلیون تن فولاد