مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-03سياسي

نهال کاری با یاد شهدا گره زده شود/ لزوم ترویج حفظ منابع طبیعی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه طی ایام درختکاری بهتر است که به یاد شهدا نهال کاری انجام شود، گفت: توسعه پایدار با ترویج هر چه بیشتر حفظ منابع طبیعی امکان پذیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم نهال کاری به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی ضمن بیان اینکه به عنوان پیشنهاد در ایام درختکاری می توان نهال کاری را به یاد شهدا انجام داد تا این اقدام میمون بافرهنگ ایثار و شهادت گره بخورد، ابراز داشت: انتظار می رود گروه های جهادی طی این ایام با همکاری ادارات و نهادها برای درختکاری اقدام کنند.

وی بابیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن ها اشاره شده است، افزود: شهرداری ها و دهیاری ها با بهره گیری از ظرفیت منابع طبیعی می توانند نسبت به نهال کاری روستاها و شهرها اقدام و موجب احیای درختان منطقه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد، ابراز داشت: تنها راه نجات زمین از آلودگی های زیست محیطی توجه به حفظ درختان و روی آوردن به کاشت درخت است که این ایام بهترین فرصت برای این کار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال کاری با یاد شهدا گره زده شود/ لزوم ترویج حفظ منابع طبیعی

نهال کاری با یاد شهدا گره زده شود/ لزوم ترویج حفظ منابع طبیعی