مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-03پزشكي

تدوین نقشه راه در مسیر فعالیت اردوهای جهادی گروه علوم پزشکی


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به تدوین وظایف و عملکرد ستاد فعالیت های اردوهای جهادی از برنامه ریزی برای ایجاد تفاهم نامه با معاونت بهداشتی، - خیرین و سازمانها و نهادهای مرتبط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، لزوم بکارگیری از ظرفیت خیرین در فعالیت های اردوهای جهادی، پیگیری و بررسی مسائل مربوط به بودجه فعالیت های جهادی و لزوم توجه بیشتر به این موضوع از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین ضرورت تعامل بیشتر میان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با معاونت های بهداشت ، درمان و توسعه به منظور انسجام و نظم بخشیدن بیشتر به فعالیت های اردوهای جهادی و بازدهی بیشتر، برگزاری فعالیت های اردوهای جهادی در قالب پویش های مختلف، تدوین شیوه های لازم در ارتباط با فعالیت های این اردوها و ارائه آموزش های تخصصی بیشتر به جهادگران، لزوم نیازسنجی مناطق مختلف برای ارائه خدمات مختلف اردوهای جهادی از دیگر مباحثی بود که از سوی مدیران فرهنگی دانشگاه ها بیان شد.

در ادامه این نشست دکتر حسن زائری لطف مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: نظارت، پیگیری،هماهنگی و تدوین نقشه راه در مسیر اجرای فعالیت های اردوهای جهادی در وزارت بهداشت برعهده ستاد اردوهای جهادی است و ما باید با هم اندیشی و همفکری هم ، بتوانیم خلاءها و کمبودها را برطرف کرده و در جهت ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه در مسیر فعالیت اردوهای جهادی گروه علوم پزشکی

تدوین نقشه راه در مسیر فعالیت اردوهای جهادی گروه علوم پزشکی