مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-03پزشكي

سازوکار پایش و نظارت اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی فراهم می شود


نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازمان غذا و دارو  را مکلف کردند ساز و کاری را فراهم کند که اصالت کلیه اقلام دارویی و تجهیزات مصرف پزشکی با استفاده از سامانه کنترل اصالت و رهگیری دارو قابل پایش و نظارت باشد.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازمان غذا و دارو  را مکلف کردند ساز و کاری را فراهم کند که اصالت کلیه اقلام دارویی و تجهیزات مصرف پزشکی با استفاده از سامانه کنترل اصالت و رهگیری دارو قابل پایش و نظارت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه ای بند الحاقی 4 تبصره 17 را به تصویب رساندند که براساس آن، به دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور اجازه داده می شود حداقل یک درصد(%1) و حداکثر پنج درصد(%5) از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای خود را جهت خرید و نوسازی تجهیزات پزشکی خود از طریق شرکتهای دانش بنیان دارای مجوز هزینه کنند.

در بند الحاقی 5 تبصره 17 نیز آمده است: بنیاد شهید و امورایثارگران می تواند تعداد 5000 فقره وام مسکن از محل سهمیه سال 1400 را مجدداً برای ایثارگرانی که در سنوات قبل از این تسهیلات استفاده کرده اند و در حال حاضر فاقد مسکن مناسب می باشند، تخصیص داده و بدون رعایت سایر شرایط برای ساخت یا خرید معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار پایش و نظارت اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی فراهم می شود

سازوکار پایش و نظارت اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی فراهم می شود