مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-03سياسي

هیچ نکته منفی در نسخه نویسی الکترونیک وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی، داود مددی از مدیران عامل اسبق سازمان تأمین اجتماعی است که از آذر 84 تا تیر 86 مدیریت سازمان تأمین اجتماعی را برعهده داشته است.

- ، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی، داود مددی از مدیران عامل اسبق سازمان تأمین اجتماعی است که از آذر 84 تا تیر 86 مدیریت سازمان تأمین اجتماعی را برعهده داشته است.

برای بررسی برنامه های در دست اقدام سازمان تأمین اجتماعی و مقایسه شرایط فعلی این سازمان با دوران مدیریت مهندس مددی به دفتر او رفتیم و در فضایی دوستانه ساعتی به گفتگو نشستیم.

مددی از تلاش های خود برای ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی و ارتقاء حوزه فناوری اطلاعات این سازمان سخن گفت و خاطرات دوره مدیریت نزدیک به دو ساله خود را بازگو کرد.

او معتقد است که همدلی و همراهی بدنه مدیریتی و اجرایی مهمترین امر برای پیشبرد برنامه های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی است.

وی در دوره مدیریت بر سازمان تأمین اجتماعی اقداماتی را برای حذف دفترچه ارائه کارت هوشمند سلامت شروع کرده است که به دلیل کوتاه بودن دوره مدیریتی و همچنین عدم آمادگی پزشکان برای استفاده از ابزارهای نوین موفق به تکمیل این برنامه نشده و امیدوار است که آقای سالاری در تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نکته منفی در نسخه نویسی الکترونیک وجود ندارد

هیچ نکته منفی در نسخه نویسی الکترونیک وجود ندارد