مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:472021-03-03سياسي

روایت علی رهبری از یک مسیر اشتباه/ این ارکستر واقعاً «ملی» است؟


یک آهنگساز و رهبر ارکستر که طی سال های گذشته مدیریت هنری و رهبری ارکستر سمفونیک تهران را به عهده داشته، از عملکرد این مجموعه ها به ویژه ارکستر ملی ایران انتقاد کرد.

- علی رهبری آهنگساز و رهبری ارکستر که طی سال های گذشته به عنوان مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران به فعالیت مشغول بوده و سرانجام نیز با استعفا از سمت خود کناره گیری کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد ارکسترهای دولتی به ویژه ارکسترهای زیر مجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی بیان کرد: مواردی که به آن اشاره می کنم به هیچ عنوان دلیلی برای پست و مقام گرفتن دوباره در ایران نیست، چرا که نه نیاز مادی به حضور در این ارکسترها دارم و نه مایلم دیگر با این شرایط با ارکسترهای دولتی همکاری کنم.

حتی در این مورد هم چندی پیش دعوت شدم تا به عنوان رهبر مهمان در ارکسترها حضور داشته باشم اما قبول نکردم چون واقعاً به این ها نیازی ندارم و اگر یک بار 15 سال پیش و یک بار دیگر 5 سال پیش به ارکسترها ملحق شدم فقط و فقط هدفم کمک به ارکسترهای ایران بود.

کلاهی که با ارکستر ملی بر سر همه رفت! مدیر هنری و رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران با انتقاد از عملکرد ارکستر ملی ایران در مقایسه با فعالیت ارکستر سمفونیک تهران طی سال های اخیر گفت: متاسفانه عبارت ارکستر ملی کلاهی بود که بر سر همگی گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت علی رهبری از یک مسیر اشتباه/ این ارکستر واقعاً «ملی» است؟

روایت علی رهبری از یک مسیر اشتباه/ این ارکستر واقعاً «ملی» است؟