مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:472021-03-03ورزشي

بیانیه 221 نفر از نمایندگان به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد خمینی (ره)


عضو هیئت رییسه مجلس، بیانیه 221نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) قرائت کرد.

- عضو هیئت رییسه مجلس، بیانیه 221نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 221 نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) قرائت کرد.

متن این به شرح زیر است: 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تأسیس تاکنون به دور از هیاهوهای سیاسی به افقی روشن می نگریسته و همه تلاش و توان خود را با ذره ذره عشق ملت در هم آمیخته تا گره از کار فروبسته ای بگشاید و مرهمی بر درد دردمندی بنشاند، گرد فقر از چهره مستمندی برگیرد و عصایی به دست ناتوانی باشد تا مگر به زودی روی پای خود بایستد.

کمیته امداد امام (ره) عرصه پرفتوح ایثار و فداکاری انسان های بصیری است که همت آنها، شعارشان و وظیفه ای که برای خودشان انتخاب کرده اند، کمک به مستضعفان است تا ترقی و تعالی جامعه انسانی را رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 221 نفر از نمایندگان به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد خمینی (ره)

بیانیه 221 نفر از نمایندگان به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد خمینی (ره)