مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-03سياسي

کنگره حضرت آمنه در جهت مقابله به هجمه ها علیه اسلام و تشیع برگزار می شود


معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری کنگره حضرت آمنه در راستای حکم رهبر معظم انقلاب به آیت الله سعیدی برای نشر معارف اهل بیت و دفاع از کیان تشیع در برابر هجمه ها خبر داد.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری کنگره حضرت آمنه در راستای حکم رهبر معظم انقلاب به آیت الله سعیدی برای نشر معارف اهل بیت و دفاع از کیان تشیع در برابر هجمه ها خبر داد.

آیت الله عابدی، دبیر علمی کنگره بزرگداشت حضرت آمنه (س) در نشست خبری اختتامیه این کنگره، با اشاره به اینکه این کنگره هفته آینده در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در سال های اخیر وهابیت همانند کشورهای فرانسه و فنلاند هجمه های زیادی را علیه پیامبر اسلام (ص) انجام داده است و متاسفانه کتاب های فراوانی در توهین به اجداد پیامبر نوشتند.

وی افزود: بسیار زیبا است که در تاریخ نشان داده شود که در شرایطی که وهابیت در کشور عربستان به اجداد پیامبر توهین می کردند، در شهر قم برای دفاع از والدین پیامبر(ص) آثاری چاپ و منتشر می شد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در سه جهت اعتقادی، اجتماعی و تاریخی فعالیت کرده است، بیان کرد: در بعد اجتماعی به ویژگی های ایشان پرداخته می شود؛ زیرا زمانی که در مکه بت پرستی، شرک و فحشا بسیار رواج داشت ایشان در کنار فاطمه بنت اسد و خدیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره حضرت آمنه در جهت مقابله به هجمه ها علیه اسلام و تشیع برگزار می شود

کنگره حضرت آمنه در جهت مقابله به هجمه ها علیه اسلام و تشیع برگزار می شود