مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-03پزشكي

افتتاح موقوفه ای برای پژوهش در مورد بیماری سرطان در مشهد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح مرکز آموزشی، پژوهشی موقوفه علوی در راستای پژوهش در مورد بیماری سرطان در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح مرکز آموزشی، پژوهشی موقوفه علوی در راستای پژوهش در مورد بیماری سرطان در مشهد خبر داد.

محسن تفقدی، امروز در مراسم افتتاح مرکز آموزشی، پژوهشی موقوفه علوی وابسته به بیمارستان امید دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نظر به ضروریات و توجیهاتی که وجود داشته عمده وقف ها در راستای درمان بیماران متمرکز بوده است.

چند سالی است که در کشور حرکتی اتفاق افتاده و در حال پیگیری است که وقف مفهوم و شمول گسترده تری پیدا کند و منحصر به بحث های درمانی نشود و در بحث های بهداشتی، پیشگیرانه، آموزش و پژوهش نیز گسترش و تسری یابد.

وی افزود: این موضوع برای وقف از جنس فرهنگی است و نیازمند زمان و فرهنگ سازی است.

همچنین لازم است افرادی باشند که بتوانند از روال معمول خود را جدا کرده و از زاویه دیگری به مسائل نگاه کنند تا جرات ورود به این مسائل پیدا شود.

تفقدی اظهار کرد: واقفان خیراندیش این شجاعت را به خرج دادند و این نوع معمول از نیت وقف کردن را کنار گذاشته و این وقف را در راستای سرطان با محوریت آموزش و پژوهش برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موقوفه ای برای پژوهش در مورد بیماری سرطان در مشهد

افتتاح موقوفه ای برای پژوهش در مورد بیماری سرطان در مشهد