مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:362021-03-03پزشكي

وزارت بهداشت: وضعیت ناپایدار کرونا در هرمزگان/ به کیش و قشم سفر نکنید


سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کووید19 در استان هرمزگان، گفت: با توجه به تاثیر جدی سفرهای بین شهری در شیوع بیماری کرونا از هموطنان می خواهیم از سفر به شهرستان ها و جزایر استان هرمزگان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: علی رغم آنکه میانگین بروز هفتگی موارد مثبت بستری و میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از کووید19 در استان هرمزگان پایین تر از متوسط کشوری است، اما در مجموع وضعیت بیماری در استان ناپایدار، حساس و شکننده است.

وی افزود: شهرستان های بندر لنگه، بندر خمیر، جاسک، حاجی آباد، بستک، پاویان، میناب و جزیره کیش، قشم و هرمز در این استان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی بیماری قرار دارند و در حال حاضر 104 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند که 24 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

لاری بیان کرد: از نکات قوت مدیریت کرونا در استان هرمزگان می توان به انجام تست کووید19 با هزینه شخصی از مسافرین جزیره کیش، قشم و هرمز اشاره کرد.

بر اساس این طرح هرگونه عزیمت مسافرین به جزایر یاد شده از محل اسکله های شهید حقانی، چارک و بندرپل مستلزم ارائه نتایج آزمایش تست منفی کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: وضعیت ناپایدار کرونا در هرمزگان/ به کیش و قشم سفر نکنید

وزارت بهداشت: وضعیت ناپایدار کرونا در هرمزگان/ به کیش و قشم سفر نکنید