مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-03سياسي

ارسال برخط اطلاعات بیمه شدگان و جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه


نمایندگان مجلس در مصوبه ای کلیه شرکتها و صندوقهای بیمه و دستگاههای اجرایی را مکلف کردند اطلاعات بیمه شدگان خود را به صورت برخط ارسال و به روزرسانی کنند و ابزارهای الکترونیکی را جایگزین دفترچه کنند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای کلیه شرکتها و صندوقهای بیمه و دستگاههای اجرایی را مکلف کردند اطلاعات بیمه شدگان خود را به صورت برخط ارسال و به روزرسانی کنند و ابزارهای الکترونیکی را جایگزین دفترچه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) بند الف تبصره 17 ماده واحده لایحه بودجه را به تصویب رساندند که براساس آن، به منظور رعایت عدالت در سلامت و پایداری منابع و ارائه بسته خدمات بیمه پایه تعریف شده برای کلیه اقشار که براساس ارزیابی وسع بصورت رایگان تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند، از طریق نظام ارجاع و یا پزشک خانواده و در بخش های دولتی و غیردولتی طرف قرارداد اجرای برنامه مذکور انجام می شود.

بیمه شدگان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) مشمول ارزیابی وسع نیستند.

به منظور کاهش سهم پرداخت بیمه شدگان مشمول این بند درصورت رعایت نظام ارجاع، مابه التفاوت تعرفه دولتی و غیردولتی در بخش سرپایی در قالب افزایش سهم سازمان بیمه گر در سقف اعتبارات مصوب پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال برخط اطلاعات بیمه شدگان و جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه

ارسال برخط اطلاعات بیمه شدگان و جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه