مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-03سياسي

انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا می شود


استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا خواهد شد، گفت: همچنان که این مهم در انتخابات دوره های گذشته نیز نمود بیشتری داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه انتظار داریم نخبگان و فرهیختگان جامعه در انتخابات شوراهای اسلامی حضوری جدی داشته باشند، گفت: جایگاهی که امروز در حوزه شوراهای اسلامی وجود دارد، جایگاه خدمت گزاری است.

وی با اشاره به اینکه افراد تاثیرگذاری که این توانایی را در خود می بینند که در این عرصه قادر به حضور موثر هستند، باید به عنوان کاندیدا ثبت نام کنند، افزود: معتقدیم این افراد تاثیرگذار به هیچ وجه نباید در این عرصه به عنوان تماشاچی باشند، بلکه باید در عرصه خدمت حضور داشته باشند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه حضور افراد نخبه و فرهیخته در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی به این معنی است که امور شهری می تواند اعتلا یابد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که در عرصه انتخابات آنچه که از همه مهم تر است، بحث برگزاری انتخاباتی باشکوه و در مدار قانون است.

حقیقی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات در چارچوب قانون باعث می شود تا شاهد حضور باشکوه مردم در این عرصه به واسطه برگزاری آن در سایه امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا می شود

انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا می شود