مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-03سياسي

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد


در آستانه سال جدید، جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه همزمان با سراسر کشور با توزیع 400 بسته سبد کالا به همت شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی در آستانه سال جدید، جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" همزمان با سراسر کشور با توزیع 400 بسته سبد کالا به همت شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه آغاز شد.

امام جمعه ساوه امروز چهارشنبه 13 اسفندماه در این آیین که بطور نمادین در شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه برگزار شد، گفت: انفاق در آموزه های دینی و قرآنی بسیار مورد تاکید قرار گرفته و یک امر خداپسندانه به شمار رفته و مورد توصیه دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی در کمک به محرومان و نیازمندان در عمل به سنت حسنه انفاق اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان علاوه بر حل مشکلات اقتصادی جامعه فقر موجب برکت در زندگی خواهد شد.

اگر انسان بتواند دل یک انسان نیازمند را شاد کند قطعا خدای تعالی دل او را به هر نحو ممکن شاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمک به نیازمندان و فقرا راهی برای نزدیکی و قرب الهی و زمینه ساز سعادتمندی فرد نیکوکار خواهد شد و چه بسا برخی اعمال واجب انسان به واسطه کار خیر مورد مقبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد