مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-03سياسي

دشمن شناسی، گام نخست پدافند غیرعامل است


معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری اولین گام در پدافند غیرعامل دشمن شناسی است و با شناخت دشمن در راستای مقابله با آن گام برداشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سردار مهدی رحیمی، ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل خراسان شمالی، اظهار کرد: تدوین سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی  با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک اصل و مسئله همیشگی و مستمر است، عنوان داشت: اهداف کلی این پدافند شامل کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران، استمرار خدمات ضروری، افزایش پایداری است.

وی اضافه کرد: طرح سند جامع پدافند غیرعامل که امروز در استان خراسان شمالی رونمایی شد، قطعا می تواند در دسته بندی سرمایه ها، شناسایی تهدیدات و شناسایی آسیب پذیری، تحلیل ریسک، تحلیل سناریو تاثیرگذاری به سزایی داشته باشد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشوربراساس تاکیدات مقام معظم رهبری اولین گام در پدافند غیرعامل دشمن شناسی خواند و گفت: قطعا با شناخت دشمن در راستای مقابله با آن گام برداشته می شود.

سردار رحیمی افزود: پدافند غیرعامل در یک نگاه مصون سازی است و هر سرمایه ای که در هر رده ای و تشکیلاتی قرار دارد باید مصون سازی شود، که این مصون سازی همیشگی و دائم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی، گام نخست پدافند غیرعامل است

دشمن شناسی، گام نخست پدافند غیرعامل است