مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-03پزشكي

زنجان مرکز تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک شمالغرب کشور است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: استان زنجان به عنوان مرکز تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک و قطب دارویی شمال غرب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر هستند به ترتیب قبل از عید و قبل از شروع سال جدید واکسیناسیون آنان به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم، تزریق واکسن به افراد و سالمندانی که در مراکز تجمع حضور دارند انجام می شود، ابراز کرد: تا کنون مورد اثبات شده آزمایشگاهی قطعی کرونای جهش یافته در سطح استان مشاهده نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تا کنون بیش از 30 مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا به آزمایشگاه ارسال شده و خوشبختانه تایید نشد، گفت: از زمان ورود ویروس جهش یافته نوع انگلیسی به کشور، موضوع را به دقت مورد توجه و رصد در استان قرار دادیم.

صایینی با بیان اینکه در صورت ورود مسافران نوروزی به استان احتمال تغییر وضعیت کرونایی وجود دارد، تصریح کرد: طی روزهای گذشته موارد مثبت سرپایی کرونایی استان به بیش از 100 مورد نیز رسیده است.

وی افزود: هر چند اسکان مسافران برای مراکز تعیین شده شهرهای زرد و آبی کرونایی اعلام شده اما نمی توان از شرایط مطمئن بود و هم استانی ها سفرهای ضروری را در دستور کار خود قرار دهند و توصیه می شود از انجام دیگر سفرها در نوروز اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان مرکز تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک شمالغرب کشور است

زنجان مرکز تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک شمالغرب کشور است