مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-03اقتصادي

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود


مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در خراسان جنوبی 430 هزار اصله نهال برای کاشت در استان توزیع و 43 پروژه در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصرآبادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی با اشاره به بهره برداری از 43 پروژه طی هفته منابع طبیعی در اشتان اظهارکرد: از این تعداد پروژه 24 پروژه آبخیزداری ،14 پروژه مقابله با بیابانزایی و یک پروژه در حوزه تعمیم و ترسیب کربن است.

وی اعتبار سرمایه گذاری شده دراین پروژه ها را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مزایای این طرح 60 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که شامل 15 هزار خانوار هستند.

وی با شاره به اینکه تمام پروژه های منابع طبیعی در بخش های مختلف برای حفظ و احیای آب و خاک است اضافه کرد: 115 روستا و آبادی ،32 منبع آبی تحت تاثیر مستقیم این پروژه ها قرار می گیرند.

نصرآبادی اشتغال ایجاد شده بر اساس این پروژه ها را حدود 18 هزار نفر عنوان کرد و گفت: همچنین در هفته منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری 430 هزار اصله نهال تولید شده در استان در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی بیان داشت: البته برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل به دلیل بیماری کرونا امسال محل هایی برای توزیع در نظر گرفته نشده و هم استانی ها در شهر های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود