مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-03اقتصادي

نایب رییس مجلس: پذیرش مشروط FATF امکان پذیر نیست


پذیرش FATF به معنای اعلام راه های دور زدن تحریم است، گفت: امکان پذیرش مشروط FATF وجود نداردو دنیا هم پذیرش مشروط FATF را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نیز در اختیار قرار داده می شود.

وی افزود: از هزار و 500 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی بانکی، پیش بینی کردیم که 360 هزار میلیارد تومان در اختیار ساخت مسکن با مصوبه شورای پول و اعتبار با هر میزان سودی که مورد نظر دارند، قرار گیرد.

این میزان موجب افزایش تورم و نقدینگی نخواهد شد، ما از عددی که برای ساخت مسکن قرار دادیم 5 درصد برای خدمات فنی و مهندسی، 25 درصد دستمزد و 70 درصد را در اختیار صنعت پیش بینی کردیم.

اصلاح ساختار بودجه مورد نظر مقام معظم رهبری و به شکلی که مجلس شورای اسلامی مورد نظر داشت اتفاق نیفتاد زیرا لایحه بودجه ای که دولت به مجلس فرستاد بنا به دلایل متعدد قابل تایید نبود لذا کلیات لایحه در مجلس رد و مجدد لایحه اصلاح شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش وابستگی بودجه به نفت یکی از موضوعات اصلی اصلاح ساختار بودجه است که متاسفانه در بودجه اتفاق نیفتاد اما مجلس در جریان بررسی بودجه سال 1400 حجم فروش اوراق و وابستگی به نفت را کاهش داد، کسری عملیاتی بودجه را جبران کرد البته عدد آن کم بود اما با آینده فروشی نیز به شدت مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: پذیرش مشروط FATF امکان پذیر نیست

نایب رییس مجلس: پذیرش مشروط FATF امکان پذیر نیست