مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03اقتصادي

وام مسکن 150 میلیون تومانی برای تولد فرزند سوم


نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که خانوارهای فاقد مسکنی که در سال های 1399 و 1400 صاحب فرزند سوم شده و یا می شوند 150 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند.

حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 20 ساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای بند ه تبصره 16 را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است در راستای اجرای بند (ت) ماده (102) قانون برنامه ششم توسعه، از طریق بانک های عامل مبلغ 9 هزار میلیارد ریال از هر محل از جمله منابع سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به تفکیک، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانوار) با بازپرداخت حداکثر 20 ساله برای خانواده ­های فاقد مسکن که در سال 1399 یا 1400 صاحب فرزند سوم به بعد شده یا می شوند به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اقدام نماید.

جزء الحاقی- بانک مرکزی مکلف است در راستای اجرای بند (ث) ماده (102) قانون برنامه ششم توسعه از طریق بانک های عامل مبلغ چهار هزار و ششصد میلیارد ریال از هر محل از جمله منابع سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به تفکیک نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن 150 میلیون تومانی برای تولد فرزند سوم

وام مسکن 150 میلیون تومانی برای تولد فرزند سوم