مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-03اقتصادي

جذب بیش از 960 فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی گیلان


استاندار گیلان با اشاره به جذب 964 جوان فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی، گفت: تا پایان سال 200 نفر دیگر جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهم ترین راهکار برای ایستادگی در برابر تحریم ها است، گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید، رونق این بخش ایجاد اشتغال و توجه به حوزه اقتصادی از محور برنامه ها در سطح استان تعیین شد.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف در روزهای باقیمانده سال برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در استان، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات جهش و رونق تولید همچنان باید در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه 230 میلیارد تومان اعتبار از بند الف تبصره 18 به ایجاد اشتغال مولد در استان گیلان ابلاغ شده است، گفت: تاکنون 281 میلیارد تومان معادل 122 درصد در این زمینه تسهیلات پرداخته شده است.

زارع در ادامه به بررسی 75 طرح اقتصادی با مبلغ 889 میلیارد ریال از محل تبصره 18 در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: باید در پرداخت این تسهیلات شتاب بیشتری داشته باشیم.

جذب 98 درصدی تسهیلات روستایی و عشایری در گیلان وی همچنین با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان گیلان و جایگاه دومی استان در سطح کشور، ادامه داد: در این طرح بیش از 960 فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی استان جذب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 960 فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی گیلان

جذب بیش از 960 فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی گیلان