مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:472021-03-03اقتصادي

تعداد فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی


در حال حاضر، میانگین تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری ها نیز به 390 نفر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز، گفت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش های استان، روند پرشتاب توسعه، بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت استان اشاره کرد و افزود: مدیریت فرآیندی در بدنه تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع، در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.

  وی با بیان اینکه بانک ها همواره در روند توسعه استان، نقشی ممتاز دارند، اظهار داشت: به رغم تمامی مشکلات موجود ازجمله کرونا و تحریم ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.

  استاندار آذربایجان شرقی از تلاش بی وقفه و خدمت رسانی بی نقص سیستم بانکی استان به مردم در دوران کرونا قدردانی کرد و افزود: به رغم تعطیلی و شیفت بندی برخی ادارت و سازمان ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با بیشترین ظرفیت، مشغول خدمت رسانی به مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی

تعداد فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی