مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-03اجتماعي

درختان کهنسال کرمانشاه شناسنامه دار می شوند


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه، از شناسایی و شناسنامه دار شدن درختان کهنسال شهر خبر داد و گفت: 860 هکتار فضای سبز در کرمانشاه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده امروز در نشست خبری ویژه ماه  با روز یک نهال و یک بهار آغاز خواهد شد و در 22 اسفند با روز شهادت و مقاومت و کاشت در قطعه شهدا به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: احیا کردن درخت های چنار از برنامه های این سازمان در سطح شهر کرمانشاه، امسال بیشترین حجم درخت در منطقه 5 بوده که حدود 9 هزار درخت و 45 هزار درختچه نیز غرس شده و پیش بینی می شود 184 هزار درختچه کاشته خواهد شد و ان شاءالله تا آخر اسفندماه و این رقم به 230 هزار نیز می رسد.

رحمتی زاده افزود: از دیگر برنامه های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه احیا و ترمیم درخت های کهنسال است  در حال حاضر 8.

6 متر مربع سرانه فضای سبز در شهر کرمانشاه داریم که این رقم در خردادماه سال 1400 به 9.

2 خواهد رسید.

وی در مورد برنامه های نوروز 1400،گفت : حوزه فضای سبز شهری را پیرایش کرده ایم و کشت انواع گونه های خاص گلدان های مختلف از دیگر برنامه های امسال است؛ کاشت گل های ساناز نیز به طور وسیع در سطح شهر کرمانشاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان کهنسال کرمانشاه شناسنامه دار می شوند

درختان کهنسال کرمانشاه شناسنامه دار می شوند