مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-03سياسي

فعالیت و قرادادهای موسسات حقوقی مورد رصد و نظارت قرار گیرد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به برخی از شکایت های مردمی از فعالیت موسسات حقوقی گفت: فعالیت و قرادادهای موسسات مذکور باید مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

- ایسنا/یزد رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به برخی از شکایت های مردمی از فعالیت موسسات حقوقی گفت: فعالیت و قرادادهای موسسات مذکور باید مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

مجید فرهمند زاده در نشست با رییس کانون وکلای دادگستری استان با بیان اینکه بعضا گزارشاتی از سودجویی برخی از افراد به عنوان وکیل به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ارسال می شود، گفت: این افراد با استفاده از ناآگاهی مردم در قالب موسسات حقوقی به ارائه خدمات حقوقی و قضایی اقدام می کنند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: این موسسات وقتی در دادگاه با مشکل روبرو می شوند در اقدامی خلاف واقع با پادرمیانی یا مشارکت برخی از وکلا سعی در جلب رضایت شاکی و رفع اتهام از خود می کنند.

فرهمندزاده بر لزوم رصد و نظارت بر فعالیت ها و قراردادهای موسسات حقوقی تاکید کرد و افزود: کانون وکلای دادگستری باید مانع از مشارکت و فعالیت وکلا در اینگونه موسسات شود.

وی گفت: تنظیم وکالت نامه به صورت سفید از دیگر چالش هایی است که در حوزه فعالیت وکلا دیده می شود که کانون باید به صورت جدی به این حوزه ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت و قرادادهای موسسات حقوقی مورد رصد و نظارت قرار گیرد

فعالیت و قرادادهای موسسات حقوقی مورد رصد و نظارت قرار گیرد