مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:462021-03-03اجتماعي

تأمین 77 هزار تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار


با امضای تفاهم نامه تأمین «تبلت دانش آموزان بانیازهای ویژه»  بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و استان های خراسان جنوبی آذربایجان شرقی و مرکزی 77 هزار 763 تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار تامین می شود.

- با امضای تفاهم نامه تأمین تبلت دانش آموزان بانیازهای ویژه  بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و استان های خراسان جنوبی آذربایجان شرقی و مرکزی 77 هزار 763 تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تفاهم نامه های تأمین 77 هزار 763 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند استان های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و مرکزی با مشارکت وزارت آموزش وپرورش از طریق طرح هدایت و استانداری ها از محل منابع داخلی استان به امضا رسید.

بر اساس این گزارش؛ سید جواد حسینی در این نشست با بیان این که با وجود تمامی روش های آموزشی، شیوه اصلی، عادلانه و باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از آموزش های مجازی و شبکه شاد است، اظهار کرد: بیش از 2میلیون و 500هزار نفر از دانش آموزان از هیچ گونه ابزار هوشمند برای بهره گیری از آموزش برخوردار نیستند و طرح هدایت با هدف تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای این دسته از دانش آموزان در آموزش وپرورش اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 77 هزار تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار

تأمین 77 هزار تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار