مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-03اقتصادي

اورژانس کسب و کار، نجات بخش بنگاه های اقتصادی


نخستین مرکز اورژانس کسب و کار کشور به همت وزارت کار و با همکاری موثر جهاد دانشگاهی با هدف حمایت و صیانت از بنگاههای اقتصادی و حفظ اشتغال نیروهای کار ایجاد شد.

- نخستین مرکز اورژانس کسب و کار کشور به همت وزارت کار و با همکاری موثر جهاد دانشگاهی با هدف حمایت و صیانت از بنگاههای اقتصادی و حفظ اشتغال نیروهای کار ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری برای بنگاههای اقتصادی و کسب و کارها به وجود آمد، در این بین لزوم ارائه راهکارهایی به منظور حمایت از فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی و کسب و کارها به جهت حفظ بقا و ماندگاری در بازار و همچنین نیروهای کار بیش از پیش احساس می شد بر همین اساس ارائه طرح ها و ایده هایی که بتواند به تحقق این امر کمک کند ضروری به نظر می رسد.

چندی قبل معاون اشتغال وزیر کار از راه اندازی اورژانس کسب و کار خبر داد و گفت: راه اندازی اورژانس کسب و کار در دستور کار قرار دارد و در حال نهایی شدن است.

اورژانس کسب و کار توجه خاصی به واحدهای کسب و کار دارد و از آن می توان در دوره های اضطرار اقتصادی و طبیعی استفاده کرد.

وی گفت: در دوران کرونا 20 هزار میلیارد تومان برای واحدهای کسب و کار و کارفرمایانی که به نوعی از کارگران حمایت کنند، اختصاص دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس کسب و کار، نجات بخش بنگاه های اقتصادی

اورژانس کسب و کار، نجات بخش بنگاه های اقتصادی