مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-03سياسي

فعالیت 19 خانه و موسسه قرآنی در تویسرکان


رییس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت 19 خانه قرآنی و موسسه قرآنی در این شهرستان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی عروه الوثقی به مناسبت بعثت حضرت رسول(ص)خبر داد.

- حجت الاسلام ناصر حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه از 22 کانون قرآنی روستایی تبلیغات اسلامی این شهرستان 17 کانون فعال و پویاست اظهار کرد: فعالیت کانون قرآن در روستاهای ولاشجرد، اشترمل و سید شهاب قابل توجه و چشمگیر است.

وی از فعالیت دو موسسه قرآنی نورالحکمه در شهر تویسرکان و موسسه قرآنی نور الهدایه در شهر سرکان سخن به میان آورد و افزود: این دو موسسه قرآنی از موسسات نمونه و خوب استان همدان به شمار می رود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تعداد حافظان قرآن از 10 تا 30 جزء این نهاد در شهرستان را 50 نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین حافظ قرآن را روستای اشترمل به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ثبت 40 هیات قرآنی خانگی در تبلیغات اسلامی شهرستان بیان کرد: داوران قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان در مسابقات قرآنی استانی و کشوری چهار نفر، آموزشیاران قرآن 10 نفر و استادان قرآن هم 10 نفر هستند.

حسنی خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته حفظ قرآن در 10 و 20 جزء از دوم اسفند آغاز و تا 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 19 خانه و موسسه قرآنی در تویسرکان

فعالیت 19 خانه و موسسه قرآنی در تویسرکان