مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-03اقتصادي

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در استان قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان از 15 اسفند در استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و متعاقب آن افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای نوروزی، تعزیرات حکومتی نیز بر اساس وظایف قانونی درجهت صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مصرف کنندگان و همچنین مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی و ایجاد تعادل در بازار، خصوصاً رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر قیمت مایحتاج ویژه سال نو، طبق سنوات گذشته طرح ویژه نظارتی نوروز را با رویکرد پیشگیرانه در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی با محوریت اقدامات پیشگیرانه برگزار می شود، گفت: مرحله نخست این طرح از 15 تا 29 اسفندماه سال جاری و مرحله دوم طرح از یکم تا 20 فروردین ماه سال جدید برگزار می شود و شهروندان می توانند شکایات را از طریق سامانه.

ir 135 تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در اجرای این طرح پرسنل کشیک در ایام غیر تعطیل علاوه بر ساعت کار اداری، در ساعات بعد از ظهر و در ایام تعطیل نیز علاوه بر حضور در اداره کل و نظارت در سطح بازار آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در استان قزوین

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در استان قزوین