مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-03اقتصادي

اهمیت بالای آموزش در توسعه مشاغل خانگی


یک فعال حوزه مشاغل خانگی با بیان اینکه در توسعه مشاغل خانگی آموزش بسیار مهم است، گفت: فعالان حوزه مشاغل خانگی به دلیل گرانی مواد اولیه تولیدات و همچنین نداشتن سرمایه اولیه، - ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه مشاغل خانگی با بیان اینکه در توسعه مشاغل خانگی آموزش بسیار مهم است، گفت: فعالان حوزه مشاغل خانگی به دلیل گرانی مواد اولیه تولیدات و همچنین نداشتن سرمایه اولیه، در میانه راه دچار مشکل می شوند و بعضا از ادامه فعالیت باز می مانند.

مریم افریچه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حوزه سرمه دوزی، خیاطی، روبان دوزی و جواهر دوزی فعالیت می کنم، اظهار کرد: در قالب یک خیریه و به صورت رایگان این آموزش ها را به زنان سرپرست خانوار و .

برای توسعه حوزه مشاغل خانگی ارائه می دهم.

وی با اعتقاد بر اینکه متاسفانه قوانین و مقررات موجود، موجب سنگ اندازی در روند رو به جلو حوزه مشاغل خانگی می شود، توضیح داد: اگرچه در صحبت ها، همواره بر توسعه مشاغل خانگی تاکید می شود، اما قوانین موجود تاکید بر بیمه کردن افراد زیرمجموعه دارد که این موضوع در توان پیشرانان نیست.

این فعال حوزه مشاغل خانگی با تاکید بر اینکه در توسعه مشاغل خانگی آموزش بسیار مهم است، گفت: باید توجه داشت زمانی که افراد آموزش ببیند خواه ناخواه وارد حوزه کسب و کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بالای آموزش در توسعه مشاغل خانگی

اهمیت بالای آموزش در توسعه مشاغل خانگی