مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-03اقتصادي

40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال 40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع در بخش های گوناگون دانست و بیان کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات صنایع در بخش های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، آب، برق، گاز، بحث های زیرساختی و نقدینگی بررسی می شود.

وی از 773 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: افزون بر 500 مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

زرین فر با بیان اینکه بیش از 70 درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است گفت: امسال 40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

وی، با بیان اینکه 11 واحد صنعتی و تولیدی تملک شده از سوی بانک ها از تملک خارج شده است افزود: افزون بر 100 واحد صنعتی و تولیدی که پایین تر از ظرفیت اسمی فعالیت می کردند با حمایت های ویژه تولید آنها افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت و تصریح کرد: در 11 ماه امسال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت