مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-03اقتصادي

از وام 70 میلیونی برای فرزند سوم تا فروش قرص سقط جنین در فضای مجازی


معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن اشاره به منفی شدن نرخ رشد جمعیت در کشور و برنامه وزارت بهداشت برای صیانت از جمعیت، در عین حال با انتقاد از سقط های غیرقانونی و عرضه قرص های مربوطه در فضای مجازی، - از "وام 70 میلیونی برای فرزند سوم" تا "فروش قرص سقط جنین در فضای مجازی" معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن اشاره به منفی شدن نرخ رشد جمعیت در کشور و برنامه وزارت بهداشت برای صیانت از جمعیت، در عین حال با انتقاد از سقط های غیرقانونی و عرضه قرص های مربوطه در فضای مجازی، بر لزوم ورود پلیس فتا و دادستانها به این موضوع تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در نشست کشوری اجرایی سازی کمیته صیانت از جمعیت که در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، گفت: مقوله جمعیت حاصل کارهای فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و .

است و بسیاری عوامل بر نرخ باروری و جمعیت تاثیر دارد.

همانطور که نرخ باروری یک شبه پایین نمی آید یک شبه هم نمی توان آن را بالا برد و نیاز به مشارکت جمعی و هم افزایی در این حوزه داریم.

بیش از 80 درصد مرگ و میر کرونا در سالمندان وی افزود: چند سالی است که بحث جمعیت را به طور جدی دنبال می کنیم و سیاست های وزارت بهداشت بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وام 70 میلیونی برای فرزند سوم تا فروش قرص سقط جنین در فضای مجازی

از وام 70 میلیونی برای فرزند سوم تا فروش قرص سقط جنین در فضای مجازی