مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03سياسي

هموار شدن مسیر اقتصاد دیجیتال در گرو رفع موانع دولتی است


کارشناس اقتصاد دیجیتال وتجارت الکترونیک گفت: برای هم راستا شدن اقتصاد دیجیتال با اقتصاد مقاومتی باید موانع دولتی رفع و زیرساخت های امنیتی و ارتباطی فراهم شود.

- غلامرضا دهقانی در گفت وگو با جهش بسیار خوبی داشت سبب شد که مردم مسئولان آگاهی بیشتری نسبت به آن پیدا کنند.

وی ادامه داد: شغل های بسیار زیادی در حوزه استارت آپ ها و دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده که در حال حاضر نیز درخواست های بسیاری برای برگزاری دوره های آموزشی داشتیم، زیرا کارشناسان و فعالان این حوزه بسیار کم هستند و این شکاف بزرگی در این حوزه بود.

توسعه اقتصاد دیجیتال می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد این کارشناس اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بیان داشت: توسعه اقتصاد دیجیتال می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی هم قرار بگیرد، البته به صورتی که موانع دولتی بر سر این راه برداشته شود و برنامه ریزی و طراحی های مختلفی در این حوزه و هم راستا با اقتصاد کشور شکل گیرد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در ورژن داخلی قرار گیرد نیاز به اقداماتی با برنامه ریزی های مدیریتی دارد، برای نمونه با فیلتر تلگرام شغل های بسیاری از بین رفت و می توانیم به راحتی آن را برگردانیم، در واقع موانع باید از سوی دولت برداشته شود، قیمت هزینه اینترنت کاهش پیدا کند تا سرعت و شتاب در این حوزه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموار شدن مسیر اقتصاد دیجیتال در گرو رفع موانع دولتی است

هموار شدن مسیر اقتصاد دیجیتال در گرو رفع موانع دولتی است