مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-03اقتصادي

واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته برای فعال سازی واحدهای راکد، میزان تولید واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرین فر صبح چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در سال جهش تولید تلاش های زیادی برای افزایش ظرفیت تولید در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی را به عنوان یکی از برنامه ها و اولویت های استان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا نشست های مختلفی با صنایع برگزار شده و بازدیدهای مستمری از این واحدها داشته ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نشست های مفصلی در این حوزه داشته است و 773 موضوع مورد تصویب قرار گرفته که تاکنون بیش از 500 مصوبه اجرایی شده است.

وی از رفع مشکلات و تأمین نیازهای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و بیان کرد: امسال 40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشته است و شاهد فعالیت مجدد آنها هستیم.

زرین فر اضافه کرد: 100 واحد صنعتی و تولیدی که با بخشی از ظرفیت خود کار می کردند با افزایش تولید روبرو شده و برخی از واحدهای تملک شده توسط بانک ها نیز رفع تملک شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال می شوند

واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال می شوند