مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03اقتصادي

انجام 13 طرح تحقیقاتی در زمینه آب و فاضلاب در همدان


معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انجام 13 طرح تحقیق و توسعه با محوریت شرکت آب و فاضلاب و همکاری مراکز علمی استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انجام 13 طرح تحقیق و توسعه با محوریت شرکت آب و فاضلاب و همکاری مراکز علمی استان در سال جاری خبر داد.

محمد صادقی مهر ضمن اشاره به مجموعه طرح های تحقیقاتی انجام شده، گفت: در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و همچنین افزایش کیفیت آب شرب مصرفی و پساب خروجی تصفیه خانه های فاضلاب مشترکین درسال جاری در مجموع 13 طرح تحقیق و توسعه به همت شرکت آب و فاضلاب استان انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: از جمله این طرح ها می توان به بررسی اثر نیروهای دینامیکی ناشی از شیر فشارشکن بر پایداری و ازکارافتادگی شبکه آبرسانی همدان با هدف ارائه مدل کاهش فشار در شبکه آبرسانی و بررسی تأثیر استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری بر غلظت آلاینده ها بر محصولات کشاورزی منطقه با هدف تدوین استاندارد تصفیه فاضلاب برای استفاده کشاورزی اشاره کرد.

صادقی مهر افزود: همچنین در سال جاری بررسی مدیریت لجن در تصفیه خانه فاضلاب شهر سرکان با هدف کسب درآمد از پسماند فاضلاب سرکان، بررسی کیفیت آب شرب شهر ملایر و راهکارهای ارتقاء آن با هدف نوین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 13 طرح تحقیقاتی در زمینه آب و فاضلاب در همدان

انجام 13 طرح تحقیقاتی در زمینه آب و فاضلاب در همدان