مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-03فرهنگي

اکسپوها می توانند سکوی پرتاب هنرمندان باشند


کارشناس هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به آثار برگزاری پنجمین دوره اکسپوی هنری تبریز، گفت: علاوه بر مزیت های اقتصادی، - ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به آثار برگزاری پنجمین دوره اکسپوی هنری تبریز، گفت: علاوه بر مزیت های اقتصادی، اکسپوهای هنری و به ویژه اکسپوی تبریز، می تواند سکوی پرتاب هنرمندان باشد.

آیسان شیوا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جمله مشهور در دنیای معاصر اگر برند نشده باشید، هیچ نیستید ، اظهار کرد: اکسپوهای هنری در دنیا محلی برای عرضه برند هستند که این برند شامل همه ابعاد اکسپو از هنرمند گرفته تا اثر هنری، مجموعه دار هنری و.

می شود.

اثر هنری، کالای فرهنگی دارای ارزش است وی با تاکید بر اینکه اثر هنری صرفا یک اثر نیست، بلکه یک کالای فرهنگی دارای ارزش است، گفت: زمانی که یک اثر هنری خود را به برند تبدیل می کند، دارای ارزش افزوده بوده و علاوه بر جنبه های هنری و زیبایی شناسی، کالای اقتصادی محسوب می شود.

وی افزود: در دنیا حراج های معروفی وجود که برای ما ایرانی ها، حراج کریستیز بیش از همه شناخته شده است، چراکه یکی از شعبه های این حراج در دبی مستقر بوده و یک سوم و تا نصف فروش آثاری آن مربوط به آثار هنری ایرانیان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسپوها می توانند سکوی پرتاب هنرمندان باشند

اکسپوها می توانند سکوی پرتاب هنرمندان باشند