مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-03ورزشي

انتقاد مالک باشگاه قشقایی از وضعیت ورزشگاه پارس شیراز


مالک باشگاه قشقایی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز و نحوه رسیدگی مسئولان این ورزشگاه و آماده سازی آن برای انجام بازی ها را نامناسب ارزیابی و اعلام کرد که بازیکنان تیم ها وظایف مسئولان ورزشگاه را انجام می دهند! - ایسنا/فارس مالک باشگاه قشقایی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز و نحوه رسیدگی مسئولان این ورزشگاه و آماده سازی آن برای انجام بازی ها را نامناسب ارزیابی و اعلام کرد که بازیکنان تیم ها وظایف مسئولان ورزشگاه را انجام می دهند! اشکان نجف پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت زمین ورزشگاه پارس در بازی عصر سه شنبه قشقایی و چوکای تالش، گفت: دو روز قبل از این بازی، شاهد بارندگی در شیراز بودیم و با توجه به تجارب قبلی، می دانستیم که زمین ورزشگاه پارس بعد از باران به باتلاق تبدیل می شود! علت این مشکل را نمی دانم اما هرچه هست باید رفع شود.

موسس و مالک باشگاه قشقایی افزود: تعجب می کنم که چطور برای این ورزشگاه چندصد میلیارد هزینه شده، اما در زمینه نگهداری آن، تا این حد کم کاری می شود.

بازیکنان تیم ما 48 ساعت پیش از مسابقه با چوکا، خودشان دست به کار شدند و عملیات کاور کشی روی چمن را انجام دادند تا وضعیت بد زمین چمن ورزشگاه بدتر نشود، اما حتی غلتکی که توسط مسئولان ورزشگاه قرار بود روی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مالک باشگاه قشقایی از وضعیت ورزشگاه پارس شیراز

انتقاد مالک باشگاه قشقایی از وضعیت ورزشگاه پارس شیراز