مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-03سياسي

سیگنال اصلاح طلبان به ناطق نوری


برخی هم مانند فیض الله عرب سرخی از سیدحسن خمینی به عنوان نامزدی مطلوب یاد می کنند؛ چنان که او چندی پیش در گفت وگو با شرق گفته بود: حضور چهره هایی مانند سیدحسن خمینی به دلیل اینکه دارای پایگاه اجتماعی و ریشه و سابقه مشخصی هستند، برای بسیاری مردم ملاک قرار می گیرد و می تواند مؤثر باشد.

شکی نیست که ایشان می تواند به افزایش مشارکت انتخابات کمک کند.

نباید تردید کرد که سیدحسن خمینی می تواند چنین اثری در انتخابات آتی بگذارد؛ هرچند من هیچ اطلاعی از اینکه ایشان بنا دارد در انتخابات حضور پیدا کند، ندارم و این حرف ها به آن معنا نیست که ایشان حتما کاندیدا خواهد شد .

یا محمدرضا عارف که گویا تصمیم به حضور در انتخابات دارد یا مثلا حزب اعتماد ملی محمدعلی افشانی را به عنوان نامزد خود معرفی کرده اند یا آنکه برخی همچنان علی لاریجانی را هم در شرایطی خاص مناسب می دانند.

مرعشی: از ناطق نوری بدون قیدوشرط حمایت می کنیم مطرح شدن نام همه این شخصیت ها در حالی است که به نظر می رسد هیچ یک از ایشان تا اینجای کار با اقبال یکسره همه اصلاح طلبان مواجه نشده اند؛ اما دراین میان کم وبیش نام علی اکبر ناطق نوری هم به گوش می رسد و هرچند او در تمام این سال ها نشان داده است که تمایلی به حضور در عرصه سیاست رسمی ندارد؛ اما با توجه به اظهارنظر برخی شخصیت ها درباره او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال اصلاح طلبان به ناطق نوری

سیگنال اصلاح طلبان به ناطق نوری